طراحی کابینت ارزان

طراحی کابینت ارزان، طراحی کابینت آشپزخانه، ساخت کابینت ارزان آشپزخانه، ارائه خدمات برش ام دی اف

طراحی کابینت ارزان

طراحی کابینت ارزان، طراحی کابینت آشپزخانه، ساخت کابینت ارزان آشپزخانه، ارائه خدمات برش ام دی اف

مدل کابینت ایرانی ساده

آشپزخانه یکی از فضاهای اصلی خانه به شمار می‌رود که خانم‌های خانه‌دار وقت زیادی را در آن صرف می‌کنند و به همین خاطر نیز بایستی به طراحی دکوراسیون آشپزخانه و اصلی‌ترین جزء آن یکی کابینت‌های آشپزخانه توجه ویژه‌ای داشت. در این مطلب سعی کرده‌ایم به معرفی ایده‌هایی برای داشتن مدل کابینت آشپزخانه ایرانی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

کابینت های ساده در قدیم از محبوبیت زیادی برخوردار بود، امروزه با گسترش تنوع در سبک کابینت ها، خیلی کم به سراغ این مدلها می روند، ولی به هر حال هنوز افراد زیادی هستند که علاقمند به این نوع کابینت ها می باشند، البته منظور از کابینت ساده، صرفا مدل ساده و از مد افتاده آن نیست، بلکه کابینت هایی با ورقه های MDF و ملامینه با ظاهری شیک و چشم نواز هستند که معمولا در طراحی آنها از رنگ های سفید، قهوه ای و کرم استفاده شده است.

قبل از انتخاب نوع کابینت برای آشپزخانه بایستی وسعتی که برای دیزاین کردن نیاز دارید را در نظر بگیرید. هر چه آشپزخانه شما بزرگ‌تر باشد کار شما هزینه‌برتر و در مقابل زیباتر جلوه می‌کند. این به آن معنی نیست که آشپزخانه‌های کوچک قابلیت یک چیدمان مطلوب را ندارند؛ بلکه شما می‌توانید با طرح‌های زیبا و خلاقانه در فضاهای کوچک نیز دکوراسیونی زیبا و دوست داشتنی داشته باشید.

کابینت آشپزخانه ساده با طراحی شیک

کابینت یکی از وسایل ضروری و مهم آشپزخانه است که که هم در زیبایی دکوراسیون داخلی این فضا نقش بسزایی دارد و هم اینکه استفاده کاربردی زیادی داشته و به منظور جمع و جور کردن ظرف و ظروف و وسایل ریز و مختلف آشپزخانه استفاده می شود. در این مطلب انواع کابینت ساده با طراحی های شیک و جدید گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و ایده بگیرید.



طرح کابینتی که در زیر مشاهده می کنید یکی از محبوب ترین طرح بین خانه دارهای امروزی است. درب این کابینت ها از پنج قطعه تشکیل شده و مانند کابینت های مدرن یک تکه و صاف نیست. حاشیه درب از چهار قطعه تشکیل شده و یک پنل صاف و ساده در مرکز قرار گرفته که قطعه پنجم را تشکیل می دهد. محبوبیت زیاد این کابینت ها تا حدی بخاطر ظاهر ساده آنهاست که تقریبا در هر دکوراسیونی قابل استفاده است، از سبک های امروزی گرفته تا کلاسیک، با ایجاد تغییر در رنگ، نوع چوب و همچنین دستگیره ها می توانند از وجود چنین طرح هایی بهره ببرند.



همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید رنگ سفید این قابلیت را به شما می‌دهد که از هر طیف رنگی در دکوراسیون آشپزخانه کمک بگیرید. رنگ زرد انتخابی است که شما به‌ راحتی در این ایده پردازی می‌توانید استفاده کنید.

یکی از مدل کابینتهایی که امروزه در آشپزخانه های ایرانی رواج یافته است طرحی موسوم به لوورد است. پنل های چوبی باریک و جدا از هم که به صورت افقی کنار یکدیگر قرار می گیرند و معمولا در پنجره های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند اما نصب چنین طرح هایی در کابینت های آشپزخانه جذابیت و جلوه بسیار زیبایی به آن می دهد. قیمت این نوع کابینت ها بسیار گران است اما شک نکنید این قیمت زیاد ارزشش را دارد. در بعضی کابینت های لوورد بین پنل های باریک چوبی فاصله ای کمی وجود دارد که آنها را برای تهویه لوازم قرار گرفته در داخل بسیار مناسب می کند.




اما میرسیم به پراستفاده ترین طرح کابینت به سبک ایرانی . کابینت صاف و تخت که به اسم کابینت های مدرن نیز شناخته می شوند. مدلی ساده و شیک با پنل های کاملا صاف بدون کوچکترین جزئیات در طراحی که انها را برای دکوراسیونهای ساده و کمینه گرا بسیار مناسب می کند. بسیاری از درب های صاف این کابینت ها در طرح های دکوراتیو لمینتی یا چوبی عرضه می شود لمینت قیمت کمتری نسبت به مدل های چوبی داشته و تنوع بیشتری از رنگ ها و سایه های گوناگون درمقابل مصرف کننده قرار می دهند.




نیازهای اولیه شما از طراحی یک کابینت شیک این است که لوازم لازم و ضروری به‌ راحتی در دسترس شما باشد. سبک و استایل طراحی در مرتبه دوم نیازهای شما قرار می‌گیرد. برای مثال شما تمایل دارید از گاز، مایکرویو و فر به‌ صورت یکجا در قسمتی از آشپزخانه استفاده کنید. به همین خاطر در زمان آماده‌سازی کابینت باید این امر را مد نظر داشته باشید. شاید تمایل داشته باشید نورپردازی در ایده پردازی شما جای خاصی داشته باشد؛ بنابراین باید به این مهم نیز توجه شود، تا در هنگام تعبیه کابینت به پارامترهای انتخابی شما افزود شود. طراحی کابینت آشپزخانه و نصب و وصل آن امری تخصصی است. حال‌آنکه ایده پردازی آن می‌تواند مطابق با نظر شما شکل بگیرد.

زمانی که قصد تهیه و آماده‌سازی کابینت برای آشپزخانه را داریم اصولاً همه ما به سراغ افراد متخصص این فن می‌رویم. درست است که نصب و آماده‌سازی کابینت در آشپزخانه کاری تخصصی است، اما بدون شک هیچ‌ کسی به‌ خوبی خود شما نمی‌تواند نیازهای شما را شناسایی کند. این‌که از چه طیف رنگی کمک بگیرید تا فضای منزل شما خاص‌تر شود تنها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. شما اگر به ایده پردازی رنگی در فضا علاقه داشته باشید به‌ راحتی می‌توانید دل را به دریا بزنید و با رنگ‌های شاد آشپزخانه را دیزاین کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد